Ibland får jag hemlängtan

Ja jag längtar efter familjen som är där mitt gamla hem var. Jag läntar aldrig till själva Trollhättan utan bäst hade varit om hela familjen kunde flytta hit *ler*

Eftersom jag sitter ganska mycket framför datorn så brukar jag stilla min längtan med ett kort på skrivbordet (dataskärmen).

Så här kan det se ut ibland



Foto Fjällräven                   När jag längtar efter mamma och pappa


Eller så här


Foto Fjällräven När jag längtar efter Kim och Heléna, vilket jag alltid gör.



Just nu ser den ut så här.


Foto Fjällräven Min älskade lille Goje, du bor alldeles för långt bort




Kram på er min kära familj, jag önskar ni var här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0