Herr och Herr Asplund

Förra helgen gifte sig min kusin med sin älskade sambo och de är nu herr och herr Asplund. Jag är såååååå glad för deras skull, det är alldeles för lite giftemål i den här släkten.
Jag väntar med spänning på att få se lite bilder från vigseln.

Skickade ett grattiskort till dem.









Idén till kortet har jag brutalt stulit från någon uti cyberrymden, kommer tyvärr inte på vart.

Jag önskar er ett långt och underbart liv tillsammans, jag är jätteglad för er skull och längtar ruskigt mycket efter er båda. Å ja, jag är avundsjuk *suck*




Kram på er alla människobarn.

Kommentarer
Postat av: Den gamle.

Håller med dom övriga, du gör jättefina kort.

Jag har namnsdag 8 maj.

När är det skottår nästa gång?

Ser fram emot husarbeten snart.

Hälsa alla övriga. Den gamle.

2010-01-18 @ 11:41:18
Postat av: Fjällräven

Huset vi kollade på igår skall vi inte ha, det visade sig att det inte var så friskt som ägarna påstod. Mögel både på vinden och i källaren efter en gammal vattenskada. Besiktiningspappren från anticimex vi fick se var minst 5 år gamla.

Men vi letar vidare och nu fortsätter vi planera fritidshuset som om inget har hänt=)

Så det ska nog bli jobb för dig när du kommer hit.

Kram

2010-01-18 @ 16:40:28
Postat av: Robert Asplund

Ja, bröllopskortet var verkligen underbart! Och vet ni vad? Jag börjar faktiskt vänja mig vid mitt nya efternamn, och trivs finfint med det! Det är bara när jag ska skriva min namnteckning som det fortfarande står "ööhh, hur var det nu" i pannan på mig, haha!

2010-01-18 @ 21:16:59
Postat av: Fjällräven

Jasså, tycker du det är lite halvknepigt att skriva Asplund. Det som är den lättaste sak ivärlden (flinar stort)

Du kommer snart in i det, jag tycker att det är himla kul att du heter det och du vet ju redan att jag är jätteglad att du finns i vår släkt.

Kram på dig och kusinen min.

2010-01-20 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0