Julklappsleken



I julas var
det fight om ett par grillpinnar av modell lite lyxigare. Pappa hade kommit över två grillpinnar för tjugo kronor styck (julklapparna i julklappsleken får inte kosta mer än 20 kr)
Det var min faster, hennes sambo och jag som ville åt pinnarna. Bitten och Lars vann dem *tyväääärr*

Men eftersom min papa är en liten sakletare som springer runt i alla affärer och loppisar så har han hittat ett par grillpinnar till, dessa han hade med sig till Mats och mig.
Tack snälla far :)

Så Bitten och Lars, när ni har vägarna förbi, glöm inte ta med era pinnar så vi kan grilla =)





Kram på er alla goa människobarn


Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

Min bror är fantastisk, säg något inte han hittar, ja vi ska inte glömma pinnarna. Ni är allt bra duktiga, det går ju riktigt bra,hur länge blir de kvar hos er?Vi sticker till Göteborg idag 2 nätter hotell o slappa,shoppa,äta,dricka ja bara må, ville bara säga det (hi hi) nej nu måste jag packa lite hälsa alla må så gott Kramis

2010-08-04 @ 08:13:19
Postat av: Fjällräven

De är på väg hem nu snyft Jag tycker gott och väl att de kunnat stanna några veckor till. Mamma, Millan och Heléna har dom ju hemma hela tiden :)

Kram och ha det så skönt i Göteborg

2010-08-04 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0