Fåret Shaun

Som jag sa så tittade jag på barnprogram igår och det var Fåret Shaun. Har ni inte sett honom så rekommenderar jag verkligen att ni gör det. Gå in på svtplay, där finns massor av program.

Ja iallafall så kände jag att jag ville göra ett eget litet Shaun-får. Ska jag virka ett tänkte jag? Nä, det tar för lång tid, jag kan nåltova ett och simsalabim så hade jag fiskat fram lite ull och en nål.






Det var jättekul att göra lille Shaun men man måste ha lite fantasi för att se att det är just Shaun =)

Millan blev i allafall glad och det är huvudsaken.

Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Robert

Gud, så söt! Kan man lägga in en beställning?? =)

2010-08-24 @ 19:36:33
Postat av: Fjällräven

jajjemen, går säkert att göra på löpande band =)

2010-08-24 @ 20:50:41
Postat av: "Gossemoster"

Den var verkligen jätte söt, ja nu är du igång igen,med pyssel. Roligare än mååååla!Kramis

2010-08-25 @ 12:20:19
Postat av: Den gamle

Camilla och jag skrattade gott när vi öppnade paketet och fåret Shaun dök upp.Han var perfekt och Camilla blev jätteglad.Han står nu på en hylla i Camillas rum.Det verkar som om intresset är stort.Du får... (haha) väl ta upp beställningar.

Bäää så länge.

2010-08-25 @ 15:13:50
Postat av: Fjällräven

Ja jag FÅR väl göra det bräk bräk =)

2010-08-25 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0