Vårtecken

Idag när jag gick Morundan såg jag tussilago i diket, det betyder väl att våren är här?
Solen värmer jätteskönt, det är väl också ett tecken på att våren är här?

Men om nu inte det skulle vara säkra vårtecken så kan jag med säkerhet säga att det här är ett vårtecken med 100% säkerhet *ler*
Mats har tagit årets premiärtur. Lite kyligt var det visst men jag tror han var väldigt lycklig iallafall =)



Foto Fjällräven                                          Äntligen dag för lite frihet

Nu är det bara att vänta på att alla gator ska bli sopade, för mycket grus för att jag ska åka med.

Jag längtar efter alla härliga turer vi kan göra, alla fikastunder på sköna fik runtom i Jämtland. Längtar efter mc-semester med tältning och allt vad det nu innebär.
Längtar efter att sitta bakom Mats och känna vinden, andas in alla dofter och titta på underbar natur.
Jag längtar!


Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Den gamle

Jajajaja.

2010-04-15 @ 15:38:06
Postat av: Fjällräven

ler

Puss på dig Far

2010-04-15 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0