Söndagsglädje 27 september

Häromdagen fick jag äntligen upp lite tavlor och en tavellist på väggen bakom tv i vardagsrummet. Jag ville ha fram lite bilder på Kim och igår köpte jag jättefina ramar på Lagerhause i Sundsvall.


Foto Fjällräven                                                            Guldsonen i nya fina ramar




Foto Fjällräven                                           
Retroramar med djup


Jag har ytterligare en bild som jag inte hittat någon bra ram till och jag blev lite besviken när jag var på Ikea igår och upptäkte att de har väldigt dåligt utbud av ramar nuförtiden.
Jag får leta vidare här i trakten.


Kram på er alla människobarn

 


Kommentarer
Postat av: Den gamle.

På vilken vägg sitter vi,mor och far alltså.

Ha det så gott.

2009-09-28 @ 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0