På kylskåpet

Pappa undrade vilken vägg han och mamma satt på. Han blev lite avundsjuk att Kim fått hedersplatsen på tavellisten över tv-n *ler*

Då måste jag ju visa vart mor och far sitter.

Naturligtvis är foton på familjen uppsatta på kylskåpet, det är ju där jag är mest =)



Foto Fjällräven                                                           Vårat kylskåp


Foto Fjällräven                                                                  
 Familjen

Saknar er vansinnigt mycket. Vi ses om 11 dagar *längtar*

Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: Robert

Hej!! Kanske kan vi passa på att arrangera en dejt när du kommer till Trollhättan? Kram så länge!

2009-09-29 @ 19:56:30
Postat av: Fjällräven

Ja det hoppas jag verkligen. Jag har liksom tagit det för givet. Kanske man till och med kan få ligga i eran gästsäng nån natt...om tiden räcker till vill säga.

Kram på dig och Fredrik!



2009-09-29 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0