GRATTIS RÄVEN

Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra!!!

Jaha, då har man blivit 41. Känner jag mig som 41? Nä, inte speciellt. Hade jag kunna med så skulle jag nog kunna tänka mig att bete mig som 24 igen....
Eller kanske inte.
Det var ju rätt pinsamt när pappa fick hämta mig för att jag inte kunde cykla hem i kort-kort kjol och lårhöga stövlar en söndagsmorgon.
Hur jobbigt var det när syster yster startade väckning på 6 olika språk på finlandsfärjan. Hur mycket Finland såg vi när vi bara satt på ett cafe i hamnen för att vi var för trötta (läs bakfulla) Fast roligt hade vi=)
Rätt skönt att komma upp i denna aktningsvärda ålder, skönt att förstå att man inte måste jobba 15-18 h/dygn på studentkåren och ha ständigt dåligt samvete för att man låter sonen vara på mammas jobb jämt och ständigt *hua*
Skönt att vara engagerad i konstföreningen, byalaget (om man nu räknar några möten per år i byalaget för engagerad) och stickjuntan med byns tanter.
Eller att åka till Östersund på tovningskurs, kalligrafikurs på bygdegården och behandlas med akupressur med jämna mellanrum. Skönt att bosätta sig i en liten by där det bor färre människor än det gjorde på min gård i stora staden, och verkligen uppskatta det.

Ja det är rätt skönt att fylla 41.

Å det bästa med att fylla år är att man får paket =O)


Foto Fjällräven                                                    Tre presenter =)

I paketet som kom igår låg det två paket och ett kort. Det var mamma, pappa, syster med sambo och broder som skickat detta.


Foto Fjällräven En garnvinda, en plattång och ett kort med pengar.

Tusen tusen tack!


Nu har Mats vaknat och jag har fått en present till, ett kuvert =)

Kram på er alla människobarn, nu ska jag fortsätta fylla år....hela dagen.



Kommentarer
Postat av: Lillebror

ja må hon leva, ja må hon leva.....

humm hum hum humm humm humm <--- nynnar lite



Grattis du gamla människa! :)

2009-11-25 @ 13:08:13
Postat av: Fjällräven

Humfr....gamla människa...vet inte vad du talar om???

Tack för den ljuvliga sången och de fina presenterna som jag fick i morse. Men var är tårtan? Jag hade ju laddat kaffebryggare i går kväll för jag var helt övertygad om att ni skulle stå där med tårta och ljus i högsta hugg =O)

Kram på dig goe lillebror.

2009-11-25 @ 14:57:02
Postat av: Robert

GRATTIS PÅ DIN DAG! Hoppas att den blir fin på alla sätt och vis!

2009-11-25 @ 15:55:17
Postat av: Lillebror

hade tyvärr inte tid att åka upp i morse för jag skulle vara på jobbet kl 08:00 å ta telefonen. Det hade blivit så mycket på minusflexen då :)

2009-11-25 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0