Tovning

Variationen är oändlig. Man kan nog göra vad som helst av tovat. Här är det full gång bland deltagarna och på de få gånger som har varit har det hunnits med massor, tomtar, vantar, tofflor, grytunderlägg, sittunderlägg mm


Foto Fjällräven

Det var en sån här skål jag hade tänkt göra men av någon underlig anledning =) räknade jag fel och det blev den gröna skålen som jag visade häromdagen.


Foto Fjällräven                                              Skålar som "fröken" Eva har gjort

Just nu håller jag på att göra en höna. vi får väl se hur det blir med den saken =D



Foto Fjällräven                                                                             En blivande höna

Får väl se om den blir klar innan påsk, fortsättning följer.....


Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: Alf

Du har talang flicka lilla!!!

2009-03-08 @ 16:51:55
Postat av: Fjällräven

Tack vännen!

Kram

2009-03-08 @ 18:05:46
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, påsktuppen eller om det bli en höna kanske är jag spänd på att få se i färdigt skick. Det är så inspirerande att kika förbi här, det värsta är att jag förleds att tro att jag oxå helt plötsligt kan tova. Bara sådär lixom ;-) Ska försöka låta bli att åka ner på KAKI till veckan, för då e jag rädd att det ryker 500 spänn på ull och andra som jag 'behöver' ;-) Ha en skön vecka!

2009-03-08 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0