Söndagsglädje 1 mars

Jag har länge tänkt köpa mig ett par kardor så jag kan karda min ull som jag har. Ett par kardor kostar ca 400 kr nya och jag har väl inte riktigt prioriterat den kostnade och det var ju tur för igår var Mats och jag på Pingstkyrkans loppis i Östersund. Jag frågade efter kardor och en snäll dam sprang iväg för att kolla om det fanns.
Simsalabim, hon trollade fram ett par näst intill nya kardor och priset var endast 125 kr *fynd fynd*


Foto Fjällräven                                                  Svenska kardor från Glimåkra

Nu ska jag bara lära mig att karda =)


Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: Den gamle.

Va va de ja sa,loppis dom har finfina grejer dom.

Ha det så bra. Hälsa alla vi känner.

Den gamle.

2009-03-01 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0