Hurra!!!

Idag blev jag gratulerad igen, det är nåt visst med att fylla 40 helt klart =D

Jag fick massor med fina garner som jag ska sticka kycklingar och annat kul av. Massor med fina pärlor som jag nu ska lära mig att sticka in i tex handledsvärmare. Åhhhh....det ska bli så kul....*flinar stort*
Sen fick jag en jättefin och jättegod tårta.
Den var så god att vi mumsade i oss halva tårtan på ett litet nafs *mums*


Foto Fjällräven                                                                                         MUMSIGT

Tårtan var fylld med smörkräm och ovanpå var det citronkräm och massor med smaskiga frukter, banan, kiwi, ananas, mandariner mm.

Tack så jättemycket Eva, du är så go!

Nu är jag lite mätt, eller ganska mycket mätt faktiskt. jag var ju tvungen att smaka lite på tårtan igen för att kolla så den inte blev gammal i kylskåpet *ler* Den var fortfarande lika god.

Natti natti alla människobarn, nu är det nanedags.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Nämen - det är ingen ände på gratulationerna. Tårtan ser väldigt mumsig ut. Eva vet verkligen hur man gratulerar.



Kram kram

2009-01-22 @ 19:18:17
Postat av: Fjällräven

Ja, visst är det härligt. Jag har verkligen världens bästa familj och världens bästa vänner.

Kramar till er alla (syster yster, jag längtar efter dig)

2009-01-22 @ 21:15:26
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0