Vita lögner

Igår skulle min käre sambo åka till  Krokom i ett litet ärende och jag var ju inte sen med att vilja följa med. Planerade i mitt lilla huvud att medans han gjorde sina ärende så kunde jag hoppa in på Textilen för att se om de fanns något snyggt som jag ville ha. Jag sa till honom att vi kanske kunde fara iväg efter jag slutat jobbet, runt två-tiden...är det okej eller blir det för sent för dig, frågade jag?
Då kröp det fram lite försikgt
-Jag ska in till Östersund och skriva teoriprov för lastbilskortet och då ska jag vara där klockan två. Jag ville att det skulle bli en överaskning för dig.
Ja men hallå.....du får ju lära dig ljuga lite....
du skulle hittat på en liten storry att du var tvungen att åka lite tidigare =D





Hur det gick?

Bra naturligtvis *ler*

Grattis min älskade going.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Grattis M. Hälften gjort alltså...bra jobbat!



Kram Millan

2009-01-13 @ 11:44:54
Postat av: Den gamle.

Ville bara gratta Mats för teoriprovet. Tänkte göra det på hans egen sida men det verkade inte vara någon fart på den,så du får framföra våra grattis från Thn.

Hoppas uppkörningen går lika bra.

Hälsar gör Den Gamle.

2009-01-13 @ 13:38:41
Postat av: "yngsta" fastern

Gratta M från mig det gjorde han bra KRAMAR

2009-01-15 @ 08:51:38
URL: http://,
Postat av: Fjällräven

Mats bugar och bockar till er alla =D

2009-01-15 @ 11:57:32
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0