Grattis Kim

Idag fyller min älskade son 22 år. Tiden går så fort. Vart har alla åren tagit vägen?
20 år sedan du knackade sönder (med nappen) glasrutan  till systembolagets vinsnurra och larmet gick (och jag vägrade erkänna att jag var din mor), eller när du kröp under fröstället som sen vällte och alla fröpåsar (hundratals) for ut över golvet. 13 år sedan du sa att du skulle studera på högskolan i Trollhättan när du blev stor eftersom man fick kondom i nollningspåsen =D
Din högsta dröm var att få jobba på McDonalds, kassan på Direkt (Maxi ÖVerby), cirkus eller marinbiolog (i den ordningen) *ler*
Det har blivit många skratt under åren och jag är säker på att det kommer bli många många fler. Du är det absolut bästa som hänt mig och jag saknar dig vansinnigt mycket. Min högsta önskan är att vi bodde nära varandra.

Tusen miljoner kramar och pussar. Jag älskar dig min underbara son.


Foto Fjällräven                                                                       Grattiskort till Kim

Kommentarer
Postat av: Alf

Råkade titta in på din beskrivning av dig själv och kunde inte låta bli att skratta när jag såg vad du inte gillade: "Allt levande med mer än fyra ben..."

För jag minns ju fortfarande de allra första orden jag skrev till dig en gång i forntiden.

2009-02-14 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0