Söndagsglädje v. 39

Igår gifte sig våra grannar. Jag är jätteglad för deras skull (och inte så lite avundsjuk).
Vi bjöd in dom idag på tårta och önskade  lycka till i äktenskapet.


Foto Fjällräven                                                                       Tårta till brudparet

Jag gjorde ett kort också men eftersom jag var ute i sista sekund så fick det bli lite enkelt. En brutal idestöld är det också kan jag meddela.


Foto Fjällräven                                                     Framsidan
 
  Foto Fjällräven                                                     Baksidan
(lite svårt att få till bilden eftersom det är så ljust papper, ser lite futtigt ut)

Så vad kan var mer glädjefullt en söndag än det här.

Kommentarer
Postat av: Robert

Vilken tårta! Vad var det i tårtan? Jag tycker absolut att ni ska slå till och gifta er, det är på tok för få bröllop nu förtiden...

Kram till er från mig!

2008-09-28 @ 22:35:01
Postat av: Fjällräven

Jag gjorde tårtbotten av en sorts ljus kladdkaka och fyllde den med björnbärssylt, grädde och banan. Grädden uppepå är färgad med röd karamellfärg. Den var riktigt mumsig.

Håller med, allderles för få bröllop.

Kram

2008-09-29 @ 07:04:34
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Pia och Conny

Tusen tack för ett jättefint firande av oss. Tårtan var helt suverän, både en fröjd för ögat och magen!!

2008-09-29 @ 10:44:46
Postat av: Storasyster

Vilken prakttårta, väldigt tjusig.

Kortet var jättefint. Ibland är det det enkla som vinner...



Passar på att grattulera brudparet också.



Kram kram

2008-09-30 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0