Färdiga vantar

Nu är äntligen Syster Ysters vantar klara. Skickade dem i helgen till henne och igår ringde hon och berättade att dom passade perfekt. Det var ju en jäkla tur det för jag hade nog inte velat repa upp en gång till.
Den ena rödrandiga har jag nog stickat tre gånger. Jag upptäckte när jag stickat färdigt den sista vanten att det hade blivit två vänstervantar. Konstigt skapta är vi i familjen men kanske inte riktigt så konstiga *ler*

 
Foto Fjällräven

Nu får vi bara se till att det blir redigt kallt i Trollhättan så hon får användning av vantarna.

Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag blev så glad för vantarna att jag nästan hjulade. Dom är underbara. I slutet av veckan ska jag börja sy på den lila jackan... sen är det bara att vänta på kylan.



Tack så mycket för dom vackra vantarna, älskade lillasyster. (Jag kramade dom lite innan jag gick hemmifrån imorse.)



Kram kram

2008-09-09 @ 08:12:15
Postat av: Den gamle.

På tal om vantar,du har inte hittat min bäste vante,

du vet den som kom bort för några år sen?

Det kanske har flyttat in ett litet djur där nu som har möblerat och stortrivs med sin familj.

Ahh,glöm vanten,jag ska försöka att inte tjata om den så ofta.

Den gamle

2008-09-10 @ 23:31:43
Postat av: Fjällräven

Ja det var ett jäla tjat ler* Fast som du säger har det nog flyttat in något gossigt litet djur med sin familj i den, kanske en näbbmus, eller varför inte en liten, liten ren...

Kram på dig far å de övriga/Från hon som ALLTID tappar vantar (i varje fall den ena)

2008-09-11 @ 10:28:33
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0