Söndagsglädje v. 21

Igår var det strålande solsken. Eftersom jag bor i mitten av Sverige så har värmen precis kommit till oss. Efter att jag torkat av torkställningen så kunde jag hänga ut tvätten. Underbart.
Jag är inte den där sommartypen, tycker inte om när det blir för varmt. Bränner mig lätt, värmeutslagen kommer som ett brev på posten efter en dag i solen. Men just den här första värmen som kommer är underbar. Lagom varmt.


Tvätt på tork
Foto Fjällräven                                                                                   Tvätt på tork

Förutom att det luktar så gott av tvätt som torkat utomhus så är ju fördelen också att det går så fort, torrt på nolltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0