Längtar

Ibland längtar jag riktigt riktigt mycket efter min familj i Trollhättan och då måste det erkännas att sonen står högst upp på listan. Jag saknar dom hela tiden men det brukar gå rätt bra bara jag får prata med dom på telefon och läsa sonens underbra blogg (där jag antagligen får reda på mer än vad en mamma bör veta *ler*)
Men ibland blir längtar extra kännbar. Jag gjorde några kort som jag skickade till dom.


Kim
Fjällräven
Det är inte lätt att se fräck ut när man färgar håret. 
Men du är väldigt snygg i grönt, det matchar dina tatueringar *fniss*

Skratta
Fjällräven
Så här roligt har jag när jag är i Trollhättan. Det skrattas och flamsas hela tiden. Som tur är, är det bara 5 dagar kvar tills jag träffar er igen.

Kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åh dom är så fina. Jag är så nyfiken på hur du gjort med tråden på det nedersta kortet. Har du plastat in det???
Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi ses.
Kram

2008-05-05 @ 08:37:58
Postat av: Fjällräven

Tråden??? Om du menar den streckade linjen så har jag ritat streck med en penna och sen tagit 3D-lack.
Texten lyder "Det är sååå roligt att vara hos er LÄNGTAR!" Det syns lite dåligt eftersom det är så mörkt, syns tydligare i verkligheten.
Nu är det bara tre dagar kvar....*ler*

2008-05-06 @ 15:46:29
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0