Till salu!


Foto Fjällräven                                                                  Med alla packväskor

Nu är den utlagd på blocket till försäljning  http://www.blocket.se/vi/16696800.htm?ca=3_s
Med alla väskor kan man packa 177 L, det är en hel del det + att man kan spänna fast tält och diverse dyl. Vem f*n behöver en husvagn *ler*
M ville nog gärna behålla den men det är väl lite väl lyxit att ha två motorcyklar, en glidarhoj och en med lite mer fart.

Nu väntar jag på att M ska komma tillbaka efter en liten provtur. Han har plockat bort vindrutan på glidarhojen och är nu ute för att testa hur det känns. Det blev en slags turbulens med rutan på. Hade man kunna höja, sänka eller vinkla den på något sätt hade det nog varit jättebra.

Vi ska ta en tur sen (måste ju öva så min fobi för att cykeln ska välta försvinner).
Jag har bakat årets första rabarberpaj som vi ska ta med ut och lite kaffe. Förhoppningsvis hittar vi en mysig plats att fika på, kanske vid vatten så man kan doppa fötterna, för jag kan tänka mig att det är ganska varmt i mc-kläder och kängor *pust*


Foto Fjällräven                                                            Suzuki Intruder VL 1500

Visst är den snygg! Det är en fröjd att åka på den så det är väl värt att komma över sina fobier (fast mamma tycker nog inte det *ler*)


Kommentarer
Postat av: Den gamle.

MMMMMMMotorcykel.

Så orättvist.

Men vänta bara tills jag vinner en massa pengar,då.....

2008-06-08 @ 23:59:05
Postat av: Anonym

Vilken stilig! Vill oxå ha, ett hinder dock, har inget kort för hoj, har ingen som kan köra den åt mig heller :-(

2008-06-12 @ 14:14:18
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0