Söndagsglädje v. 26

Äntligen har jag fått lust att sticka raggsockar igen. Det har varit för varmt för att ens kunna tänka på kyliga höst och vinterkvällar. Men om jag kan låna julböcker på biblioteket mitt i sommaren så kan jag väl sticka vintersockar. Det har varit lite småkallt och regnet har strilat ner mellan stormbyarna men nu är det sol igen.
Så mina blivande sockar få bli denna veckas söndagsglädjebild.


Foto Fjällräven                                                                      Blivande raggsocka

Ha det så bra och krama varandra i trafiken.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Det var en väldigt fin färg på det garnet. Eftersom jag skriver detta på måndag morgon misstänker jag att dom är klara. Du brukar ju vara snabb.

Kramisar

2008-06-30 @ 08:32:55
Postat av: Fjällräven

Nja, inte riktigt så snabb. Den ena är nästan färdig, resten får bli färdigt när vi kommer hem igen.

Kramar i mängder

2008-06-30 @ 22:40:38
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Helen

Skickar en sommarhälsning nu när jag varit in och tagit del av dina flitigheter igen :-)



Ha en skön sommar!



2008-07-02 @ 16:27:43
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0