Söndagsglädje v. 25


Foto Fjällräven                                                                  Svärföräldrarnas båt

Nu tror ni säkert att jag har blivit tokig. En bild på en båt som söndagsglädjebild? Jag som blir sjösjuk bara av att titta på en båt eller bara genom att gå på en brygga. Men nu är det inte båten som är min glädje, det är personen som står böjd vid båten, min älskade sambo.
Han är min stora glädje här i livet, inte bara på söndagar utan varje dag. Så därför får detta bli min söndagsbild.
Puss på dig min älskling
.


Kommentarer
Postat av: Den gamle.

Jaså.Det är Mats som ligger på första plats nu. Då undrar man ju hur långt ner man har hamnat på listan, vi som bor kvar här nere i sverige?

Hälsar gör dom gamla.

2008-06-22 @ 19:16:14
Postat av: Fjällräven

Ni ligger stadigt på första plats, Mats delar den med er och Kim.

Jag har världens bästa familj.

Puss och kram

2008-06-22 @ 21:52:02
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0