Pust!

Jag kan inte hjälpa det men jag gillar inte värmen. Jag kan för mitt liv inte förstå hur vissa personer kan sitta i solen och bara päsa? Värst av allt är alla dessa värmetåliga personer som först klagar lite på att det faktiskt är ganska varmt men i nästa sekund säger -Fast man ska ju inte klaga....heheh....JA MEN FÖR FASIKEN, KLAGA INTE DÅ!
Låt mig stå för klagandet på sommaren så kan ni andra klaga på vintern.
Klockan är över nio på kvällen och termometern står på långt över min gräns för värmeslag.

368162-373

Idag började jag dagen med ett besök hos tandhygenisten. Hon sa att jag skött mina tänder MYCKET väl *flinar stort*
Efter det åkte jag och M till stan för att hämta nåt till den "gamla" motorcykeln som snart ska säljas. Tog en sväng på några affärer till och sen åkte vi och hämtade en gungställning som svägerskan bett oss köpa till sina trillingar när dom kommer på besök.
På vägen hem stannade vi i Krokom för att plocka ut våran stora kenovinst (1005 kr, perfekt till en sodastreamer), vi lånade också några mp3-böcker på biblioteket och sen avslutade vi med varsin mjukglass *mums i värmen*

Grannarnas två äldsta barn tog studenten så vi var in dit och firade dem. Smörgåstårta och gräddtårta *mumsfilibabba*

Nu har jag rensat fram lite golvyta i förådet i källaren för i morgon ska vi åka till Östersund och hämta K's saker eftersom han inte kommer att flytta tillbaka till sin lägenhet där. Det kommer bli så där lagom kul att släpa på flyttlådor i denna värme *stön* Men det går nog ganska fort, det är ju packat och 4-5 personer som bär.

Hur det än är med värme eller inte så måste jag ändå medje att vissa saker är bra på sommaren, denna utsikten är ett exempel.

Från Ås mot
Foto Fjällräven                                                                                      Vy från Ås

Nu en sak för bara Totta. Kolla in den här sidan  http://www.bluesunionen.se/styrelse.php
Vissa saker i livet kommer alltid ikapp *fniss*

Ha det så gott i värmen.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Robert E

Vad skönt med någon som tycker som jag...jag ser inte alls tjusningen med den här extrema värmen..runt 20 grader är perfekt, emn som idag, närmare 30 grader, nej tack! Kram!

2008-06-05 @ 22:38:15
Postat av: Fjällräven

Precis, 20 grader är helt okej. Man kan fortfarande andas även om man anstränger sig.

Kram på dig också.

2008-06-05 @ 22:44:02
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0