Hon kommer frysa

Härom dagen när jag pratade med min kusin, som ska komma hit upp nästa vecka med sin väninna, frågade hon hur vädret var med tanke på vad domskulle packa för kläder. Ja det är ungefär som hos er, svarade jag. Men jag måste nog ändra mig angående det. Som kallast det här dygnet var det 3,9 grader plus. Det är nästan så tom jag tycker det är lite för kallt, men bara nästan *ler*
Får nog säga till henne att dom packar både varma och kalla kläder för här kan man aldrig vet hur det kommer att bli.


Foto Fjällräven               Lite för kallt för att vara mitten på Juli

Ja ja, så länge det är uppehåll så är jag nöjd och inte mer än 20 plus.

Det ska bli så himla kul när dom kommer hit. Vi har bestämt oss för att göra Åre en dag med allt vad det har att erbjuda (typ chokladfabriken), Thailänska paviljongen i Utanede, Frösö Äventyr och naturligtvis shopping med många fikapauser *ler*




Kommentarer
Postat av: Den gamle.

Varma kläder vet jag vad det är,men vad är kalla kläder för nåt? Jag bara undrar.

Hälsar gör den gamle och jag tror den gamla också.

2008-07-16 @ 23:36:48
Postat av: Fjällräven

Kalla är dom som man tagit ut från frysen...Kan ju vara lite tunnare kläder i linne också...fniss

Kram på er

2008-07-16 @ 23:45:20
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0