Söndagsglädje v 4

Idag är man trött och rejält sliten i kroppen efter skoterturen igår men en söndagsbild ska jag nog lyckas få till.
Sen jag flyttade hit upp har jag börjat handarbeta mer flitigt än innan. Men även när jag inte stickade eller virkade så ofta tyckte jag väldigt mycket om garner. Det är liksom fint att titta på och känna på. Det är helt enkelt roligt att äga garner oavsett om det bara ligger i hyllan eller om man är redig och knåpar ihop något.
Jag har en bokhylla som jag samlar garner i men jag ska försöka tillverka kryss till varje hyllplan så det är lättare att stapla och lättare att plocka fram det man behöver utan att resten trillar ut. Måste också kanske ha en bredare hylla eftersom jag har massor med garneer som ligger i en korg. För många nystan??? Nähä, det kan jag aldrig tro. Man vet aldrig när man behöver ett *fniss*

image183
Foto Fjällräven        Garnbokhyllan

Kommentarer
Postat av: RobertE

Läckert! så himla häftigt när de ligger färgsorterade, ser nästan ut som en tavla!
Idag lyser solen, och efter gårdagens smörgåstårtsätande så kanske man borde gå ut och gå ett par mil...?
Hoppas att du snart känner dig mindre sliten efter skoterutflykten *l*
Hej så länge!

2008-01-27 @ 11:13:23
Postat av: Storasyster

Det ser hur mysigt ut som helst. Man kan aldrig ha för mycket garner, pysselsaker, tyg, pärlor eller serviser!!!
Mitt öga skådar att du behöver gröna nystan också *fniss*.
Kram.

2008-01-29 @ 08:12:27
Postat av: Fjällräven

Ja grönt finns det inte mycket av.Så har du över är det bara att posta hit det *snylta* Men jag ser också att det är svårt att se färgerna på bilden.
Uppifrån och ner: Svart/grått, vitt/ljusbeige, gult/orange, blått/lila, brun/beige, rött/rosa, grönt och nedersta hyllan är för stickor och dyligt.

2008-01-29 @ 13:39:16
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0