Lite för kallt

Idag var det meningen att vi, M och jag skulle åka till Östersund för att titta på skotertävling, men det är lite för kallt. Termometern visar på minus 10 grader i köket och minus 12 i sovrummet, vi säger väl 11 minus då. Att stå stilla i kanske flera timmar i den kylan är mer än vi klarar av. Vi har ju skoteroveraller som vi skulle kunna ha men det är inget kul att stå still i den kylan ändå. Jag får säkert problem med astman också.

image135
Foto jällräven
Åhhh, vad jag ösnkar att vi hade en "ny" skoter eftersom denna är såld

Ja ja, vi får väl hitta på något annat. Fast jag hade ju behövt handla lite annat i stan...hummm...ska jag åka in ändå?? Behöver ju ett garn till *funderar*
Djupa frågor så här på morgonkvisten *fniss*

Återkommer senare


Kommentarer
Postat av: Storasyster

När du är i garnaffären nästa gång kolla in Hjertegarns utbud då. Jag hittade bambugarn på deras hemsida. Kolla under kvaliteter och sedan kvaliteter igen.

http://www.hjertegarn.dk/

Kramisar.

2008-01-12 @ 13:32:00
Postat av: Storasyster

http://www.youtube.com/watch?v=kzldLJcorbo
Titta och njut...den var länge sedan
man hörde.

2008-01-12 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0