Dagen ros

image185
Foto Okänd

Idag har jag satt in en dagens ros till de underbara gossarna Jonny och Kenny som hjälpte oss i lördags när vi åkt vilse på fjället. Jag hoppas att dom läser den eller att någon som känner dom ser den och visar den för dom. Vi vill hemskt gärna komma i kontakt med dom igen för att se hur deras tur slutade. Jonny fick ju lämna sin skoter på fjället för batteriet tog slut och just då sa dom att dom skulle fara tillbaka på kvällen med startkablar för att försöka starta skotern igen, vilket jag tyckte verkade helt vansinnigt.
Vi har hört och läst om flera personer som har varit saknade under denna helg, vädret har varit mycket dåligt, fjällräddningen har haft fullt upp men vad vi sett och hört har alla kommit till rätta.




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Dom kommer att bli glada när dom läser detta i tidningen. Var det i ÖP eller Åretidningen?
Kram

2008-01-29 @ 23:18:22
Postat av: Fjällräven

Åretidningen *fniss* Det vet jag inte om det finns nån tidning som heter. Men jag satte ut annonsen i ÖP (www.op.se)och Lt (www.ltz.se)

2008-01-29 @ 23:46:42
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0