Söndagsglädje v. 32

Förra söndagen kom min mamma, pappa och bror hit för att hälsa på
(mamma, pappa, broder och son var här, lyckliga mig).
Den här gången fick jag dom till att sova över här och inte hyra rum i Östersund. Dom är så rädda för att tränga sig på och vill inte att  M ska behöva stå ut med svärföräldrar och svåger *hallå eller* Men nu stannade dom alltså hos oss i några dagar och vi åkte på utflykter och gjorde stan med fika och allt vad det innebär *mums*

Som jag har berättat förut så är jag ett Iittalafan av stora mått.

Titta vad vi har fått  *smilar stort från öra till öra*


Foto Fjällräven              Ote vinglas från Iittala rökfärgat
(på bilden ser glaset lite buckligt ut men det är helt slätt i verkligheten)

Fyra från mor och far, två från Bassen och två köpte jag själv.

Bara för att man sover över hos oss behöver man inte köpa presenter men jag är överlycklig för att jag/vi har fått så fina glas *bockar och bugar, skrapar med tårna i golvet*

Kommentarer
Postat av: Roberte

Wow, verkligen jättesnygga!! Snygg färg också!

2008-08-10 @ 15:14:58
Postat av: Fjällräven

Ja jag har funderat på om jag skulle tröttna på färgen men kom fram till att jag nog inte kommer göra det. Eftersom jag gillar vita tallrikar (utan krussiduller på)så tror jag det blir snyggt med rökfärgade glas.

Kram på dig och min kusin

2008-08-10 @ 15:18:11
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Glasen är inte bara snygga, dom ser sköna ut att hålla också.



Jag har varit väldigt avundsjuk på att hela familjen varit samlad, utom Jimmie och jag...buhuuuu. Nu har ju ni haft roligt utan mej...



Kram

2008-08-11 @ 14:50:58
Postat av: Fjällräven

Öpp...öpp...öppp...nu ska vi nog reda ut det här...vem är det som har hela(nästan)familjen samlad resten av året? Du fick ju supersura bilar i stället...fnittrar högt

Kram på dig...

PS. vi måste planera in Stockholm snart.

2008-08-11 @ 22:24:05
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0