Söndagsglädje v.15

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, biblioteket är fantastiskt. Om jag hade köpt och betalat för alla de böcker och ljudböcker som jag lånat på biblioteket genom åren så skulle jag varit ruinerad för länge sen. Jag skulle nog också behövt bygga ut för att få plats med alla bokhyllor.
Jag blir glad och lycklig när jag går in på ett bibliotek och det slinker alltid ner böcker som jag inte alls hade funderat på.

Så dagens söndagsbild får bli några ljudböcker.

Ljudböcker
Foto Fjällräven                                                                                     Ljudböcker

Frälsaren av Jo Nesbö
Honungsfällan av Unni Lindell
Vikingaguld av Catharina Ingelman-Sundberg

Har börjat lyssna på Frälsaren och den verkar lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0