Nästan som ny

I morse ringde M från sjuksängen och han lät oförskämt pigg. Jag tror det fattas en eller annan smärtnerv i han kropp. Han är ju trots allt nyopererad men har inte speciellt ont. Lite när han ska kliva ur sängen bara. Han hade frågat efter snus redan på uppvaket men det blev ett bestämt nej från damerna där....*ler*
Men så fort han blev placerad på avdelningen, 2-3 timmar efter operationen så la han in en prilla under läppen.
När jag kom till sjukhuset var han ganska pigg men läkaren tyckte det var lite väl tidigt att skicka hem honom. Men det skulle inte förvåna mig om han ringer i morgon och säger att det är dags att åka hem.
Jag vill gärna ha hem honom men det är ändå bäst att dom har lite koll på honom.
Krya på dig älskling.

Jäklar!!!! MIn farmor fyller år idag. Nu är det nog för sent att ringa. Vet inte när hon brukar lägga sig så jag får nog ringa dit i morgon. Grattis på 88-årsdagen farmor! Hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurra!!!

Jag är ruskigt trött men jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Det blev lite väl få timmars sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0