Ska bara testa lite.

Eftersom jag är helt grön när det gäller det här med bloggandet så måste jag testa mig fram.
Vill bara se hur det blir om man gör flera inlägg på samma dag.

Förut sa jag ju att jag skulle städa i hobbyrummet. Oj vad jag inte städade färdigt  *fniss*


                                                                    
                                                                     Foto Fjällräven
Mycket grejer blir det. Hade det inte varit så lätt att plocka fram saker så skulle det inte bli så stöktig. Men det absolut konstigaste med allt är att det är jobbigare att plocka undan än att plocka fram. Hur kan det komma sig???
Knepigt det där...eller vad säger du syrran? *tihi*

Okej, ska bara se färdigt på CSI, sen SKA jag städa.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Skojjade med J när halva CSI hade varit - det blir väl en cliffhanger som fortsätter i februari... Jajjamensan, då hade jag rätt igen!!!

Coolt med orange (lite rävigt).

Ja, ja, ja jag ska också städa...så småningom *fniss*

Kram kram

2007-11-05 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0