Prosit!!!

Vojne vojne, jag är förkyld.
Nästan varje dag får jag känningar av lite förkylning. Det kliar i halsen, snuva och lite allmänt hängig. Detta har pågått i flera veckor.
Varje gång får jag för mig att jag håller på att bli förkyld. Men icke! det bryter aldrig ut.
I går sa jag till M att jag kommit underfund med att det förmodligen är nån form av allergi. Det skulle jag inte sagt högt. I natt kom jag på att det var förkylning. Ont i halsen och snorig som satan, nyser hela tiden och lite feber till och med.
Lite synd om mig är det nog.

Men mest synd är det om pappa, han ligger på sjukhus.
När M & jag kom till Thn i fredags var pappa jättedålig. Han hade urinvägsinflamation och feber och var så där ynklig som bara en pappa kan bli. Han orkade inte ens följa med till Göteborg för att se "C Eriksson solo" (återkommer till det senare, showen alltså).
Ingen fika på Oden för fars del och när syrran och jag hade födelsedagskalas på söndagen så var han tvungen att gå och lägga sig efter ett tag. Stackars lille far. Ett säkert tecken på att han var sjuk för han älskar kalas och diverse tillställningar.
Han hade fått pencelin men det verkade inte hjälpa och när M, K & jag åkte hem på tisdags morgon så var han sämre igen.
Igår fick faster B köra in honom till sjukhuset och där behöll dom honom. Så nu får han dropp med pencelin och blir nog allmänt ompysslad.
Passa på pappa, det är nog enda tillfället som inga barn kör mid dig *fniss*

Nu får det räcka med info för den här dagen, jag är ju förkyld och väldigt ynklig. *tycker-lite-synd-om-mig-själv*

En sak bara, det var jättekul att träffa släkt och vänner igen. Jag saknar er alla. Pussar och kramar.
Skönt att K följde med upp hit igen, ni har fått låna honom länge nog.

Jag återkommer om några dagar och rapporterar om vår tur till Trollhättan. Då ska ni också få se bild på M's nya motorcykel. Den är JÄTTESTOR.

Snörvliga hälsningar från en snöig by med bara ett övergångsställe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du också bloggar! Det är trevligt men tar lite tid så klart, särskilt det där med att få in bilderna. Tack för hjälpen med katterna i helgen. Vi hörs!/P

2007-11-19 @ 08:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0