Grattis Räven!

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år (minst)
Hipp hipp HURRA! HURRA! HURRA!

Idag fyller jag 39 år. Inte en enda rynka mer idag än igår.

För några år sedan började jag fira min födelsedag på 1:a advent. Min moster fyller år några dagar före mig och vi har alltid firat oss var sin helg. Ett år blev det så att jag hade kalas på advent och det var så himla mysigt. Lite julpynt och glögg och den där julstämningen som jag skulle vilja ha hela året.
Därför startade jag traditionen med kalas på advent. Känns kanske lite konstigt när man fyller på en söndag och firar söndagen därpå...ja ja, ingen har sagt att det ska vara lätt att förstå allt...

                              I detta paket fanns en mixer som jag hade önskat mig.    
                            Foto Fjällräven                                                                                                  
M gratulerade mig idag. Jag fick en mixer och en blomma (av typ grön benjamin). Ska snart leta upp ett mumsigt smoothierecept och inviga mixern ikväll *mums*

Jag fick en amaryllis av mina svägerskor. Tack så mycket, den är jättefin.
                                                                                                                                     Foto Fjällräven
Nu ska mitt ålderstigna huvud läggas på kudden och smygtitta lite på Van Veeteren. Egentligen en ganska dålig serie men nu har man ju börjat titta....

Ha det så bra allihopa så höres vi en annan dag.

Kramar från en gammal rävhona

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis på födedelsedagen. Hoppas man blir bjuden på födelsedagsfika nu till helgen...man blev ju snuvad på fikat i söndags.../Pia

2007-11-27 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0