Stickorna går så det glöder om dem

Nu är K färdig med sitt pannband. Jättesnyggt.  Du är såååå duktig.

image90 
Foto Fjällräven

Här maskas det av. Enligt K var det de svåraste av allt.

image91 
Foto Fjällräven         Se så snyggt det blev


Kolla Millvor...visst blir det snyggt. Jag är grymt stolt över mig själv. Det är de första vantarna och dom är gôrgoa. Det är garnet jag fick av dig i födelsedagspresent. Det var precis så här jag såg det framför mig när jag fick garnet. Ska göra något liknande av det vita som jag också fick av dig (å J naturligtvis).
Det bruna garnet har precis tagit slut så vi får svänga in i garnaffären innen tåget går i morgon...måste ju bli färdigt innan vi kommer till Trollhättan.

image92
Foto Fjällräven

Så här mysigt var det igår på tredje advent.

image93
Foto Fjällräven

Nu blir det nog ett litet uppehåll eftersom jag ska åka hem till Trollhättan över julen.
Ha en underbar jul allihop om vi inte "ses" innan.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Älskade syster vad snygga vantarna blir. Dom är ju hur muffsiga och goa som helst. Nu får vi hoppas att det blir kallt och gott. så att du kan gå på skrytpromenad.
Vad duktig K är. Kommer han att påbörja någon ny stickning?
Mysig julbild, är det en lampa i lådan? Coolt!
Nu är det inte lång tid innan vi ses. Jag längtar.
Kram

2007-12-18 @ 09:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0