Ståpäls!!!

Jösses! Varför kan inte jag sjunga som Paul Pott?
Jag har idag fått en skiva av K med Paul Pott. Pavarotti, släng dig i väggen....eller ja, kistlocket. (så kanske man inte får säga?)
Det är så fantastiskt vackert och underbart att jag sitter och gråter framför datorn och inte ett fjun på kroppen ligger ner. Miljoners tack K.
Paul Pott kommer till Sverige i sommar och jag skulle så jättegärna vilja se honom live. K ville också få uppleva det. Varför är det så mycket månad kvar när pengarna är slut? *sorg och bedrövelse*
Kanske någon har för mycket kosing så det bränner i fickan?? Inte? *suck*

Vi var iallafall ute på en sparktur. Inte så långt, kanske 3-4 km. Deet var lite för kallt för mina lungor. Men väldigt vackert väder.

image53
Foto K
Är det ett mumintroll? Nä men det är ju jag :-D
La Gäjb, tur att du krymt så jag kunde ärva din varma goa jacka. Den behövs verkligen här i norr. Mucho gracias!

image54 
Foto Fjällräven                                                                                    Här är lilla trollet K

Nu är det dags att börja förbereda middagen. K har beställt ungsstekt falukorv med diverse topping och potatismos.

Ett litet inlägg om ved-bänken. Veden ska allt ligga löst i hyllplanen men just för tillfället har vi ingen ved och jag har funderat på att göra nån form av plexiglas där veden ska läggas. Inte som en låda utan mer som att klä hyllplanet och sidorna. Bara för att inte färgen ska skavas av vilket den kommer att göra om man bara lägger veden rätt in i hyllan. Att det kommer bli skräpigt, ja mycket, men det finns ju dammsugare :-) Jag vill ha lådor som passar för att lägga småkrafs som värmeljus och annat som går åt i mängder här.

Hoppas du inte ligger sjuk allt för länge R, krya på dig. Massa varma kramar till dig.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej igen.

Vilken härlig sparktur ni var ute på. Kan man gissa att det var en termos varm oboy i väskan..? ...och ett par äggmackor (gammal fin tradition i familjen).

Kramar på er alla.

2007-12-04 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0