Det ska vara bekvämt att campa

Idag när vi var i stan lurade jag in M på en loppis. Sa att vi skulle kolla efter glas till mor och far...hehe...Jorå, det var allt sant, jag skulle kolla efter glas (ölglas i serien aspen) och när vi klev in på loppisen såg vi ett hopfällbart campingbord. Det satt en liten prislapp där det stod 375 kr. Nja, lite dyrt...hade det kostat en hundralapp hade jag köpt det med en gång, sa M. Vi frågade i kassan men han kunde inte svara på vad det var för pris, måste vänta på att annan personal kommer tillbaks från lunchen. Synd tänkte vi. Men M gick tillbaka och vände på bordet och då fanns där en prislapp. 50 spänn! Nu är bordet vårt.

image72
Foto Fjällräven

image73
Foto Fjällräven

Visst är det coolt (!)

Det är lite skavmärken på utsidan men annars tror jag inte att det är använt.

Det bästa med att M kör mc är att vi får campa. Jag tycker det är skitkul att få leka naturmänniska fast jag egentligen är väldigt bekväm av mig. I maj åker vi till Trollhättan för att hämta den nya motorcykeln och då kommer vi mellanlanda på flera campingar när vi åker hem, kanske det blir i Norge, vem vet.
Nu blir det ju perfekt med ett riktigt bord. Nu kan vi både äta och spela spel utan att hålla allt i knät.

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej igen.

Verkligen ett häftigt bord. Bra köp M!

Kram på er.

2007-12-07 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0