Dags att åka hem

I morgon är det dags att åka hem. Det har varit jättekul att vara hemma i Trollhättan men det ska bli skönt att åka hem. Jag längtar efter M så jag nästan döööör.
Begriper bara inte hur jag ska få med mig alla saker. Det blir tungt ska ni veta. Tekopparna packade jag ner i en kylbox som vi lämnade här förra gången. Det blir lätt så att man låter något stå kvar och man säger, det där tar jag nästa gång. Grejen är ju bara den att varje gång man är här så handlar man nya saker. För att riktigt se till att kylboxen blev redigt tung köpte jag en kanna som jag ska ha glögg i. Det hade ju inte varit några problem om vi åkt bil för då kan man ju lasta hur mycket som helst men nästa resa hit blir med tåg till påsk.
Jag var på bussgods idag och skickade hem en låda med kläder och lite annat smått och gott. Min rara, slanka kusin lämnade av en hög med kläder som jag fick ärva. Hon blir ju bara smalare och smalare för varje gång jag ser henne så nästa gång jag kommer hit är hon kanske bara en liten tummetott..:-) Tackar än en gång, LaGäjb, för alla kläder.

Helgen som kommer ska jag gå igenom alla bilder som jag tagit här nere och visa er lite. Var ju som sagt hos min kusin och hans sambo häromdagen och dom har ett hem som är som taget ur en inredningstidning...jag har frågat dom flera gånger om dom inte vill adoptera mig men dom fnissar bara lite lätt...

God fortsättning och gott nytt år om vi inte "ses" före nyår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0